Frisse wind op gebied van marketing

Om toekomstgericht te blijven, consistent te zijn en onze marktpositie te verstevigen, gaat onze huisstijl op de schop. De Respond website wordt een nieuwe basis waar kennis verzameld wordt, de logo’s worden aangepast, inclusief alle communicatie uitingen, zowel intern als extern, waaronder als eerste deze nieuwsbrief.

Onderdeel van kennis verzamelen, is beter inzicht krijgen naar wat jou als gebruiker bezighoudt op gebied van ‘veiligheid’ en ‘processen’. Daarom zijn we een proces gestart, waarin we overal waar mogelijk online gedragingen ‘meten’. Hoe lang wordt een artikel gelezen? Hoe snel klikt men erop weg? Welke onderwerpen worden opgevraagd? Welke vragen worden er gesteld? Het resultaat van deze metingen in combinatie met een nauw contact met je accountmanager, geeft ruimte aan verdere ontwikkelingen die elke klant in staat stelt hun dagelijkse bezigheden weer vlotter, makkelijker en aangenamer op te pakken.

Dit is de stap, waardoor een duurzame relatie met de klant verandert in een volwaardig partnership. Het is een concrete stap in de richting die we als Respond al eerder hebben gekozen die impact heeft op de hele bedrijfsvoering.

Om tegemoet te komen aan de wensen en noden bij het gebruik van onze producten, zijn we continu bezig met het gebruiksvriendelijker maken van zowel bestaande als nieuw ontwikkelde systemen, functionaliteiten nóg efficiënter aan te bieden et cetera. Dat doen we onder andere door de feedback die wij van onze klanten krijgen in het werkveld.

Met vriendelijke groet,
Luan Vercruysse

 

+31 (0) 13 532 1001Wij staan voor u klaar.
webdesign by Robiz.nl Webdesign & Webhosting Tilburg